Alla inlägg den 15 januari 2010

Av ILOS - 15 januari 2010 14:03

Här o nu, vara mindful, ja det är ett sätt att förändra sin vardag, livsandas, vara till hundra procent närvarande i det som händer NU.  Men jag o alla ni därute som drabbats hårt på olika sätt kanske inte förmår att se ljuset i den mörka tunneln. MEN DET GÅR! Jag närmar mej mitt ljus. Att vara mindful är en pusselbit.

Om jag hittar tillbaka till alla ord och förmår fortsätta skriva ska jag bit för bit visa min väg tillbaka. DET FINNS MÅNGA OLIKA UTVÄGAR DET FINNS EN FÖR ALLA!

Jag återkommer.

Av ILOS - 15 januari 2010 10:37

Varför en blogg?

Jag längtar så efter orden igen. Efter många krokbenar i livet så har jag tappat förmågan att skriva. Skriva, måla etc har alltid varit en del av mitt liv, som en skön kontrast till det förvärvsarbete jag hade med idel siffror o beräkningar.


Livsandas, det gör jag varje dag, men hur hitta alla vägar tillbaka o känna den pulserande livslusten igen.


Vi är alla ensamma o för vår egen kamp, oavsett om du har en partner, många barn eller är singel. Ditt liv lever du själv. Ditt liv har du ansvar över. Det gör ju dej en unik möjlighet att förändra.

Hur gör man? 

Ska återkomma med mina tankar.



Tack Maria för din kommentar med så fina ord till mej- det värmer!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards