Alla inlägg den 2 december 2010

Av ILOS - 2 december 2010 09:19

Mitt hjärta berörs oerhört mycket när jag får en kommentar/kontakt med någon som drabbats av cancer. Jag vet hur omvälvande tillvaron blir både för den drabbade och familjen. Ni ska veta att jag inte ryggar för någon fråga i det här ämnet.


Om jag bara kan bidra med det minsta lilla, som ett litet andningshål i den kaosartade tillvaron, som du befinner dej i, så gör jag det med ett varmt hjärta. Jag fick själv mycket hjälp av anhöriga för att klara min dag, men tror att det hade varit skönt att också ha kontakt med någon som exakt visste hur det kunde vara och kännas.


Så Anna och andra som drabbats, precis som jag för tre år sedan, var inte rädda för frågor till mej, jag besvarar dom så gott jag kan!


En varm kram till er!/ILO


Ovido - Quiz & Flashcards