Alla inlägg den 11 juli 2012

Av ILOS - 11 juli 2012 10:08

 

 

Att vara i en värld fylld av färg, kloka visdomsord, härligt kamratskap och en underbar miljö, borde alla få unna sig ibland. Som min vän sa till mej; "det blir en superbra start på min semester". Så började våra tankar första dagen på målarkursen.


Jag har tagit med mej en massa intryck och känner mej glad för att jag lärt mej nya saker och fått nya insikter. Idag ska jag inte stanna med ord så länge vid det, men jag vill dela med mej av en egen personlig reflektion jag gjorde efter dessa dagar;


" Jag låter höger hjärnhalva föda fram min inre bild, och fylla min tomma duk med färger, sedan låter jag min vänstra hjärnhalva betrakta, bearbeta och ta fram det min högra halva pockar på, när balansen mellan höger och vänster är uppnådd, då står jag stadigt och känner att skapelsen är fullbordad".


Tack Jonna och Peppe för att ni gjorde er dröm med www.Skaparladan.se verklig, och i och med det fick jag och många andra färgstarka upplevelser!


  /ILO








Ovido - Quiz & Flashcards