Alla inlägg den 21 januari 2010

Av ILOS - 21 januari 2010 08:25

Jag ska besöka min arbetsplats idag. Och trots att jag efter min kraftlöshet både arbetstränat och jobbat halvtid (sen drabbades jag av en ny sjukdom) så signalerar min kropp redan på morogonen. Den slår på alarmklockor, inte lika skrikande som förut men dom finns där; lätt stressad, lite hjärtklappning, lite huvudvärk. Små flyktkänslor pockar på. Undvikandebeteende.

 Men jag ska återkomma till hur det kändes förut. Nu vet jag att jag kan kontrollera det jag känner och att kroppen lugnar ner sig när jag varit på jobbet ung en timme. Så var det inte i början.

 Lugn alla som känner obehag vid besök på jobbet. Det är helt normalt. Kroppen varnar dej för att vistas på ett ställe där du blev sjuk. Den vill att du ska överleva.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards